Fix med träningskläder

publicerat i Allmänt;
Jag känner mig väldigt effektiv ikväll! Efter träningen har jag hunnit med att äta, duscha, beställa hem kosttillskott och nu dessutom gjort i ordning så jag har två hyllor i min garderob till mina träningskläder. Det behövdes verkligen! Något jag har sjukt mycket av är träningskläder, hyllorna är näst intill fyllda och i de ligger ungefär en tredjedel av alla kläder haha.. Träningskläder är nästan de enda kläder jag köper nu för tiden, så mycket roligare än vanliga kläder.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stella:

Jag gillar din blogg! Framförallt att du uppdaterar så ofta och med bilder på kläder, tips etc - jag försöker själv motivera mig att träna lite hårdare och har märkt att nya kläder funkar finfint. Nu har du ju en fantastisk rumpa i tightsen, men i det här inlägget tror jag att du menar 'enda' "de ända kläder".. //språkpolisen Stella

Kommentera inlägget här :