Bikini fitness i november

publicerat i ♥ Träning;
Åh jag är så glad och så förväntansfull! Nu är det klart, jag ska ställa upp i min första tävling inom bikini fitness i november på Luciapokalen. Det ska bli så jäkla roligt och jag ser fram emot hela resan dit och erfarenheten på vägen!
För några veckor sen träffade jag Reza som nu är min coach. Idag fick jag mitt kost och träningsupplägg, kosten börjar jag redan med imorgon och träningen kommer jag sätta igång med nästa vecka då jag ska få hjälp de första passen så övningarna verkligen utförs korrekt. Jag kan stolt berätta att det är team Nordic Shape jag ska tävla för! Jag känner mig verkligen trygg hos de då jag vet att de har så otroligt många duktiga och erfarna atleter. Ja just nu är jag inget annat än överlycklig! Vilken jäkla resa detta kommer bli, ser fram emot minsta lilla steg!
 

 

Kommentera inlägget här :