Pink and grey

publicerat i ♥ Träning;
Godkväll på er!
Uppdateringen har fått lida en del igår och idag men ska försöka ta tag i det. Det har varit rätt mycket nu den senaste tiden med all ny träning och planering kring kost, äta rätt tider etc. Därav mest uppdatering från min Iphone med mobilbilder, svårt att få det att funka på något annat sätt när man är på språng hela tiden. Aja, bättre det än ingenting!
Idag har jag hängt med Carro, vi myste i stan och tittade en stund på Pride Festivalen. Otroligt mycket folk var det och folk var på bra humör! Vid fyra tiden var det dags för träning då axlar, bicep och tricep väntade. Det gick hyfsat okej, kände mig en aning svag i höger arm. Min energi försvann redan när jag insåg att jag glömt sportbhn och hårband hemma.. Nu ska jag inte deppa, klarade det jag skulle och fick saker och ting gjort!
Nu väntar sängen, sov så gott! Puss och kram
 
Idag var jag rosa och grå. Nya tights från Soc!

Kommentera inlägget här :