Svar på era frågor

publicerat i Allmänt;
Jag har fått en del frågor under tiden sen jag startade min blogg. Ni ska veta att jag tycker det är otroligt roligt när ni kommenterar, det håller mig motiverad!
Jag tänkte svara på några av era frågor nu så gott jag kan. En del frågor anser jag vara för privata om ni undrar varför er fråga just inte kom med!
 
Har du instagram?
Ja det har jag, clarafelicialindblom heter jag där.
 
Shit vilken drömkropp! Men hur lyckas du behålla dina bröst när du tränar så mycket? Riktigt bra blogg!
Tack så mycket och vad roligt att du tycker om min blogg!
Träning är något som många redan vet otroligt nyttigt för våra kroppar och som både gör den stark och snyggare. Däremot så försvinner en stor del av brösten vid hårdträning då de mestadels består av fett. Det är alltså något man tyvärr få ta.. Jag tycker småbröst kan vara fint, fokus på en riktigt vältränad rumpa istället!
 
Hur mycket väger du?
Ja det var en bra fråga haha! Jag har inte vägt mig på år och dar om jag ska vara ärlig. Sen jag börjat träna styrketräning mer seriöst är min vikt något jag absolut inte tänkt på för fem öre. Muskler väger mer än fett så jag skulle tippa på att jag väger en del mer nu än vad jag gjorde innan jag tränade lika hårt. Fokusera inte så mycket på er vikt utan använd spegeln istället! En siffra på en våg spelar ingen roll, det är ändå ingen annan som ser den.
 
Kan du inte lägga upp en bild där du är osminkad?
Jo absolut kan jag det, har redan lagt upp en del osminkade bilder!
 
 
 
Skulle du vilja göra ett inlägg på träningstips/övningar för ben och rumpa?
Det skulle jag kunna göra!
 
Finns du på riktigt? När är första tävlingen tänkt att ske?
Haha jo jag finns på riktigt!
Jag satsar stenhårt mot Luciapokalen i November, hoppas på att vara redo tills dess!
 
What lip gloss are you wearing?
I wear the lipbalm from Apoteket, a light blue tube!
 
 
Asså herregud vad fin! Vart bor du någonstans?
Tack snälla du! Jag bor i Sollentuna.
 
Hej! Jag läser din blogg varje dag och älskar den! Ger mig mycket motivation och tips. Jag undrar bara om du jobbar med fitness på heltid eller om du har annat jobb? Mvh Malin
Tack söta! Det glädjer mig att du tycker om min blogg och finner motivation.
Jag jobbar som fritidspedagog på en skola på Kungsholmen vardagar. Celsius är någonting jag samarbetar med och är Ambassadör för, det händer någon gång i månaden att jag jobbar för de.
 
Jag håller med om aminosmaken, men helt ok iallafall för nått år sen var smakerna mycket värre. Har sneglat på toppen själv, gärna en bild på hur den ser ut på // Stella
Bild på toppen på kommer imorgon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tycker inte de märks på dina bröst! Sjukt fin och fasta :)

Kommentera inlägget här :