Non stop

publicerat i ♥ Träning;
Här har det varit dött ett bra tag då jag helt ärligt har fullt upp non stop. Det är planering av kost, träning, jobb, äta, sova och sen får vi inte glömma poseringen. Den lilla stund som blir över går till att vila, energin är inte alltid på topp just nu såhär sex veckor innan tävling. Fokus är det som gäller och gör allt för att nå bästa möjliga resultat tills tävlingsdagen!
Ni kan följa mig på instagram där jag är lite duktigare på att uppdatera! Clarafelicialindblom heter jag där

Formbilder från den senaste veckan..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mina:

Åh, du är så fin och en sån inspiration. Hittade hit då jag följer dig på instagram! :) jag undrar hur du håller dig så brun o fin jämt? Bus eller solarie eller något annat? Och vad är ditt tips för att få magen plattare? Kram :)

2:a kommentar, skriven , av Mina:

Åh, du är så fin och en sån inspiration. Hittade hit då jag följer dig på instagram! :) jag undrar hur du håller dig så brun o fin jämt? Bus eller solarie eller något annat? Och vad är ditt tips för att få magen plattare? Kram :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du bist traumhaft! Dich Würde ich gerne treffen! Super body!

4:e kommentar, skriven , av J:

Åh din blogg är så bra! Och du är sån inspiration till mig :D

5:e kommentar, skriven , av i:

hur många cc har du? :)

Kommentera inlägget här :