Me ♥ Grey

publicerat i ♥ Shopping;
Jag såg detta set på Alexandra Bring och vart kär direkt, kärlek vid första ögonkastet kan man säga hehe. Som ni kanske har märkt har jag en liten extra kärlek för just färgen grå när det gäller träningskläder. Tightsen och toppen kommer från Puma och jag klickade även hem toppen i svart, perfekta basplagg till träningen!
Nu ska jag upp ur sängen och göra i ordning frukost. Idag är det vilodag som står på schemat. Lite småtråkigt men samtidigt behövligt. Däremot så får jag fylla på med lite extra mat på mina vilodagar så det är positivt. Kram så länge!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Vilken storlek tar du i de? Blev också kär i äderna när jag såg dem på Bring men överallt där jag hittar dem är de slut i storlek.. iaf XS :(

2:a kommentar, skriven , av hanna:

så fint, på vilken hemsida kan man klicka hem dom tightsen? :)

Kommentera inlägget här :